2013. gada
rudenī SIA RBSSKALS Serviss organizēja nekvalitatīvu 4. un 5. stāva jumta daļas remontu
(skatīt šeit), aizstājot staigājumu flīžu segumu ar staigāšanai nepiemērotu
bitumena segumu. Kā arī pieļāva ielaušanos privātajās terasēs (skatīt šeit).
Pēc tam SIA
RBSSKALS Serviss izrakstīja rēķinus par „komunālajiem pakalpojumiem”, kas
faktiski bija maksa par minēto seguma demontāžu un remontu. Par sliktu pakalpojumu nav jāmaksā, tomēr SIA
RBSSKALS Serviss savos rēķinos norādīja mistisku soda naudu (skatīt šeit).
2014. gada
pavasarī uz jumta seguma daļām, kuru
remontu organizēja SIA RBSSKALS Serviss, sāka veidoties gaisa burbuļi (skatīt šeit), kas
vēlāk piepildījās ar ūdeni un 2014. gada 26. augustā izraisīja jumta caurteces (skatīt šeit).
Dzīvoklī Nr. 9 zem tā saucamās koplietošanas
terases ieplūda vairāki litri ūdens. Tas lieku reizi pierādīja, ka jumta remonts
ir nekvalitatīvs un nespēj izturēt nokrišņu slodzi un ka SIA RBSSKALS Serviss
nespēj veikt pārvaldnieka pienākumus.
Pa to laiku nokavējuma
nauda par „komunālajiem pakalpojumiem”, ko eksperti (skatīt šeit) un Māte Daba atzinusi par nekvalitatīviem,
turpināja augt un sasniedza 230 EUR.
Pienāk 2014. gada oktobra beigas un te pēkšņi „pļurkš” – bez jebkādiem paskaidrojumiem
soda nauda samazinās par 200 EUR. Tās ir patiesi apbrīnojama pārmaiņas, ar kurām
SIA RBSSKALS Serviss varētu neapšaubāmi lepoties,
ja piedalītos kādā brīnumaino pārvērtību šovā. Tomēr mums tas sagādās neērtības – nāksies labot prasības pieteikuma tekstu
šovam, kur ar brīnumainām pārmaiņām nekompetenci nevarēs aizmālēt.
No comments:
Post a Comment