Friday, January 15, 2016

SIA RBSSKALS Serviss labā prakse - Visur un vienmēr! Cieti!


Mums jau iepriekš ir gadījies sastapties ar SIA RBSSKALS SERVISS labās pārvaldības prakses izpausmēm: neatbildēšanu uz vēstulēm vai atbildēšanu pēc pusgada (skatīt šeit), nekompetenci (skatīt šeit), neizdarību (skatīt šeit), prettiesiskām darbībām (skatīt šeit) u.c.

Ko gan vēl piebilst? Ak, jā ­– SIA RBSSKALS Serviss savu praksi nes tautās vēl plašāk un attiecina to arī uz tiesu. Ka minēts iepriekš (skatīt šeit), SIA RBSSKALS Serviss iesniedzis prasību tiesā par mūsu it kā neapmaksātiem rēķiniem. Prasības pieteikumu veido pats prasības pieteikums un rakstiskie pierādījumi pielikumu veidā. Saņemot SIA RBSSKALS Serviss prasības pieteikumu, konstatējam, ka tam nav pielikumu. Tāpēc lūdzam tiesu tos izsniegt. Izrādās, ka apstiprinātas pielikumu kopijas nav iespējams tik viegli saņemt, jo tiesai tās jāizprasa no SIA RBSSKALS Serviss. Tiesa to dara 1. oktobrī, nosakot SIA RBSSKALS Serviss dokumentu iesniegšanas termiņu – 16. oktobris. Vai SIA RBSSKALS Serviss ievēro termiņu? Protams – konsekventi ievērojot savas labās prakses principus. Mums izdodas dokumentu kopijas saņemt gandrīz pēc 2 mēnešiem, tas ir, 2015. gada 28. novembrī, reizes četras apjautājoties tiesā, kad tad tie dokumenti beidzot būs pieejami.

Tāda, lūk, ir SIA RBSSKALS Serviss labā prakse. Cieti un nelokāmi. Vienmēr un visur. Esam jau gandrīz pieraduši. Arī tiesa tiek radināta.

Nākamreiz palūkosim, kas ir atrodams tik ilgi gaidītājos prasības pieteikuma pielikumos.


No comments:

Post a Comment