Nesen samaksājām 18.90 EUR par 2015. gada janvāra SIA RBSSKALS SERVISS rēķinā iekļauto "Gāzes skaitītāja verifikāciju" un pieprasījām, lai SIA RBSSKALS SERVISS paskaidro, par ko ir šis rēķins un kādi dokumenti apliecina tā pamatotību. Ja par katru dzīvokli jāmaksā tāda paša summa, tad kopējais rēķins ir 1096.20 EUR. SIA RBSSKALS SERVISS atteicās mums sniegt paskaidrojumus. Pārējo dzīvokļu īpašnieki arī nav redzējuši nekādus dokumentus.
Bet viņiem veicas mazliet labāk: SIA RBSSKALS Serviss ir sniedzis daudzsološu atbildi, ka atbildēs rakstiski. Mēs zinām, ka SIA RBSSKALS Serviss reaģē ātri – parastais atbildēšanas ātrums ir viena vēstule 6-12 mēnešu laikā, bet avārijas remonts tiek sākts pēc vairākiem atgādinājumiem.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir nedaudz ātrāks – viens iesniegums tiek izskatīts 4 -6 mēnešos. Pašreiz tas vērtē SIA RBSSKALS Serviss apsaimniekošanas līguma, kopīpašnieku neapstiprināto līguma papildinājumu (par ievērojamām atlaidēm Latectus, kas faktiski nozīmē kopīpašuma uzturēšanai paredzētās naudas samazinājumu), līgumā noteiktā apsaimniekošanas apjoma u.c. nosacījumu atbilstību likuma normām. Līdz ar citiem līguma noteikumiem (piemēram, nekādu konkrētu pienākumu, termiņu un rīcības avārijas gadījumā) absurda ir situācija, ka pārvaldnieks savlaicīgi nesniedz informāciju par būtiskiem tēriņiem un pārvaldīšanas līgumā tam nav noteikts konkrēts atbilžu sniegšanas termiņš.
No comments:
Post a Comment