Likums
uzliek pārvaldītājam pienākumu plānot pārvaldīšanas darbības. Paraudzīsimies, kā SIA CS
Komercserviss sokas šajā jomā?
Daudzdzīvokļu
mājai Tīnūžu š. 9 pēdējo 4 gadu laikā
tek jumts. Par to sūdzējušies vismaz 7 augšējo stāvu dzīvokļu īpašnieki. SIA CS
Komercserviss tika iesniegti sertificētu būvniecības speciālistu atzinumi par
jumta stāvokli un nekvalitatīvo remontu. SIA CS Komercserviss tie šķita
nepārliecinoši. Tā nu pēc 4 gadu pārdomām SIA CS Komercserviss sadūšojās pasūtīt
vēl vienu atzinumu, protams, uz dzīvokļu īpašnieku rēķina par nieka 650 EUR. Pēc
3 mēnešu pūliņiem no 2016. gada 23. novembra līdz 2017. gada 24. februārim CS
Komercserviss savāca nepieciešamās 51% dzīvokļu īpašnieku balsu un ekpertošana nu var iet vaļā uz pilnu klapi.
Paiet
vēl divi mēneši, tuvojas maijs, kad atplauks celtniecības un remontdarbu sezona,
bet solītā atzinuma kā nav tā nav. Nevajadzētu arī aizmirst, ka atzinums ir
vien papīra gabaliņš, ar ko jumta caurteces nevarēs apsegt. Ir vajadzīga remontdarbu
tāme un būvuzņēmums, kas to realizēs. Tāmes sagatavošanai un būvuzņēmēja sameklēšanai
vajadzēs vēl vismaz mēnesi. Kad būvuzņēmējs būs gatavs ko remontēt, arī ir viens
liels jautājums – jo jumiķi plāno darbu savlaicīgi, nevis pēc CS Komercserviss
un tamlīdzīgo iegribām.
Tad vēl
būs vajadzīgs dzīvokļu īpašnieku balsojums par tāmi un būvuzņēmēja izvēli. Tā
kā jumta segumu, visticamāk, vajadzēs mainīt, var izrādīties, ka remonts tiek
kvalificēts kā kopīpašuma pārbūve – tādā gadījuma vajadzēs, lai PAR nobalso vismaz 2/3 dzīvokļu īpašnieku
atbilstoši Dzīvokļa īpašuma likuma jaunajai redakcijai. Ja ņem vērā iepriekšējo
pieredzi un CS Komercserviss sekmes balsojumu organizēšanā, tad jārēķinās vēl ar
vismaz 3 mēnešiem. Un tā laimīgi būs pienācis 2017. gada rudens ar sezonas lietavām.
CS Komercserviss varēs atvilkt elpu no plānošana darbiem, bet mēs varēsim atkal
gaidīt nākamo gadu zem caura jumta.
Piekritīsiet
- CS Komerserviss ir īsts plānošanas gigants, ja runa ir par nedarīšanas plānošanu.
No comments:
Post a Comment