Kas
veido iespaidu par uzņēmumu? Būtībā sīkumi, kas izpaužas ikdienas darbībā. Kad
šie sīkumi tiek atstāti novārtā, tie klientu acīs var izaugt par milzīgām
problēmām.
Šodien
ir astronomiskā pavasara sākums, tāpēc var teikt, ka nu jau aizgājušajā ziemā
pāris reizes uzsniga tāds pabiezāks sniegs.
Pārvaldnieka pienākums ir organizēt sniega tīrīšanu mājas pagalmā un
autostāvvietās. Tas pat algojot sētnieku – tā izriet no tiesās iesniegtā
sētnieka darba līguma. Bet sniegs tīrīts netika – vispār. Iedzīvotāji šūmējās un
šķendējās mājas facebook lapā, un ar to viss arī ir beidzies. Nekādu
paskaidrojumu, pat ne solījumu laboties no CS Komercserviss puses.
Uzvarot
konkursā, Ikšķiles novadā tiesības apsaimniekot atkritumus ir ieguvis uzņēmums
CleanR. Tā cena ir aptuveni 1 EUR/m3 zemāka nekā SIA Ķilupe, ar ko CS Komercserviss
bija iepriekš noslēdzis līgumu attiecībā uz Tīnūžu š. 9. Vajadzēja notikt līguma noslēgšanai
ar jauno atkritumu apsaimniekotāju un vienkāršai atkritumu konteineru nomaiņai,
paziņojot par izmaiņām mājas iedzīvotājiem. Bet ko dara SIA CS Komercserviss? Viņi sniedz paskaidrojumus tikai pēc atsevišķa
pieprasījuma un tad pilnīgi bezjēdzīgi tērē resursus, lai meklētu vēl kādus citus
cenu piedāvājumus. Vairāk nekā mēnesi pagalmā vietu aizņem 10 konteineri, jo tur
tiek turēti gan CleanR, gan SIA Ķilupe konteineri. Kad beidzot, šī ‘divvaldība’
beidzas, konteineru skaits sarūk līdz trim un atkritumu krājas uz ielas. Kāds,
redz, esot kļūdījies.
Nu
kāds gan iespaids var rasties par tādu uzņēmumu?
No comments:
Post a Comment