Monday, February 1, 2016

SIA RBSSKALS SERVISS labā prakse: rēķinu viltošana vai laimīgās stundas?


Ka minēts iepriekš, ar un ap SIA RBSSKALS Serviss sākušies tiesas darbi. Palūkosim, kas atrodams 2 mēnešus gaidītajos SIA RBSSKALS Serviss prasības pieteikuma pielikumos. Tajos ir visādi brīnumi – viens no acīs visvairāk krītošajiem ir rēķini. 

Iedomājieties – apsaimniekotājs jums piesūta rēķinus, kurus jūs neatzīstat, jo apsaimniekotājs tos nepamato. Jūs tos krājat kaudzītē, lai piešūtu lietai. Tad apsaimniekotājs it kā šos pašus rēķinus nosūta tiesai. Un izrādās, ka jūsu sakrātie rēķini nemaz nebija īstie rēķini. Īstie rēķini ir tie, ko SIA RBSSKALS  Serviss nosūtījis tiesai, nevis jums.

Ar ko atšķiras īstie un neīstie rēķini un kurš ir kurš? Viens ir skaidrs ­ – tie atšķiras ar tur norādītajām summām. Tas attiecas gan uz nokavējuma procentiem (kas starp citu vispār nav attiecināmi uz apstrīdētām summām), gan uz rēķinu kopsummām bez nokavējuma procentiem. Piemēram, kopējā rēķinu summa par pēdējiem 6 mēnešiem „īstajos” un „neīstajos” rēķinos nesakrīt. Bet nokavējuma procenti dažos mēnešos atšķiras teju 15 REIZES! Piemēram, 2014. gada augusta rēķinā norādītie nokavējuma procenti ir 303,75 EUR, bet tiesai iesniegtajā 2014. gada augusta rēķinā tie ir tikai 23,98 EUR. Tas, ka šie cipari ir pretlikumīgi, šaubas nerada, bet tagad esam nesaprašanā - kuri no šiem cipariem ir kaut necik tuvi elementārai matemātiskai loģikai un kāda veida grāmatvedību ir ieviesis SIA RBSSKALS Serviss.

Izskatās, ka SIA RBSSKALS Serviss vilto rēķinus vai arī piekopj savdabīgu laimīgo stundu politiku: "Rēķinos rakstām, kas ienāk prātā. Sagaidi tiesu un saņem atlaidi!"  Skatīsim, kā tiesa raudzīsies uz šādu praksi. 

No comments:

Post a Comment