Mums jau iepriekš ir gadījies sastapties ar SIA
RBSSKALS SERVISS labās pārvaldības prakses izpausmēm: neatbildēšanu uz vēstulēm
vai atbildēšanu pēc pusgada (skatīt šeit), nekompetenci (skatīt šeit), neizdarību (skatīt šeit), prettiesiskām darbībām (skatīt šeit)
u.c.
Ko gan vēl piebilst? Ak, jā – SIA RBSSKALS
Serviss savu praksi nes tautās vēl plašāk un attiecina to arī uz tiesu. Ka
minēts iepriekš (skatīt šeit), SIA RBSSKALS Serviss iesniedzis prasību tiesā
par mūsu it kā neapmaksātiem rēķiniem. Prasības pieteikumu veido pats prasības
pieteikums un rakstiskie pierādījumi pielikumu veidā. Saņemot SIA RBSSKALS
Serviss prasības pieteikumu, konstatējam, ka tam nav pielikumu. Tāpēc lūdzam
tiesu tos izsniegt. Izrādās, ka apstiprinātas pielikumu kopijas nav iespējams
tik viegli saņemt, jo tiesai tās jāizprasa no SIA RBSSKALS Serviss. Tiesa to
dara 1. oktobrī, nosakot SIA RBSSKALS Serviss dokumentu iesniegšanas termiņu – 16.
oktobris. Vai SIA RBSSKALS Serviss ievēro termiņu? Protams – konsekventi ievērojot
savas labās prakses principus. Mums izdodas dokumentu kopijas saņemt gandrīz pēc
2 mēnešiem, tas ir, 2015. gada 28. novembrī, reizes četras apjautājoties tiesā,
kad tad tie dokumenti beidzot būs pieejami.
Tāda, lūk, ir SIA RBSSKALS Serviss labā prakse. Cieti
un nelokāmi. Vienmēr un visur. Esam jau gandrīz pieraduši. Arī tiesa tiek
radināta.
Nākamreiz palūkosim, kas ir atrodams tik ilgi
gaidītājos prasības pieteikuma pielikumos.
No comments:
Post a Comment