Piektdien, 11.
martā saņēmām atbildi no RBSSKALS Serviss uz savu vēstuli par 24. februāra
jumta caurteci, kurā lūdzam SIA RBSSKALS Serviss novērst caurteces un brīdināt
augšējo kaimiņieni. Atbildē ir šāds teksts: „Ēkas jumtu esam apsekojuši, un
neatradām uz jumta nevienu bojājumu, tādēļ lūdzam Jūs nodrošināt piekļuvi
13. dzīvoklim, lai, vēlams, lietus laikā varētu apsekot precīzas mitruma
bojājumu vietas.”
Rodas daži jautājumi:
1.
Kāpēc SIA RBSSKALS Serviss darbinieki
neieradās uzreiz pēc caurteces pieteikuma?
2.
Vai 16 dienas ir operatīvi un saskaņā ar SIA RBSSSKALS
Serviss sludināto operatīvo palīdzību 24/7?
3.
Vai 16 dienas atbilst SIA RBSSKALS Serviss
vispārējam sauklim „risinām jautājumus operatīvi, domājot ilgtermiņā”?
4.
Kāds
vispār ir SIA RBSSKALS Serviss reaģēšanas laiks avāriju gadījumā – stundas,
dienas, nedēļas?
5.
Kad SIA RBSSKALS Serviss apsekoja jumtu:
vakar, aizvakar, pirms gada?
6.
Kā apsekoja, kādas metodes izmantoja?
7.
Kāpēc tiek izdarīts pieņēmums, ka jumtā jābūt
acīmredzamam bojājumam? Vai SIA RBSSKALS Serviss neko nav dzirdējis par
kondensāta veidošanos jumta konstrukcijā?
8.
Kāpēc tiek izdarīts pieņēmums, ka caurtece
notiek lietus laikā?
9.
Vai dzīvokļa īpašniekam jāvaktē lietus,
ikreiz jāierodas tur lietus laikā, lai varētu paziņot RBSSKALS Serviss, un tas
tad pēc pāris nedēļām varētu atrakstīt e-pastu?
10.
Vai SIA RBSSKALS Serviss brīdināja augšējā
dzīvokļa terases īpašnieci, ka tā saucamo terasi nedrīkst izmantot.
SIA RBSSKALS
Serviss, acīmredzot, ir īpaša izpratne par vārdu „operatīvs” „domāt” un „rīkoties” nozīmi. Un šajā jomā SIA
RBSSKALS Serviss joprojām ir ievērojams attīstības potenciāls. Lai to realizētu,
piedāvāsim jaunu risinājumu – piešķirsim RBSSKALS Serviss dzīvokļa atslēgas. Lai
tad gaida lietu, vēro jumta caurteces un progresē pēc sirds patikas.
No comments:
Post a Comment